FAQ
Oftest stillede spørgsmål
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Den kan være udløbet, eller der kan være sket en fejl, prøv igen, ellers kontakt os på kontakt@woodenday.dk
Kan jeg tracke min forsendelse?
Hvis din ordre er bestilt i webshoppen og bliver sendt pr. alm. pakkepost, så modtager du et tracking nr. ved afsendelse fra værkstedet.
Kan jeg se besøge showroomet inden køb?
Ja selvfølgelig! Du kan booke en aftale hos os ved at kontakte os på kontakt@woodenday.dk, eller skrive til os i formularen nederst på siden.
Er det muligt at købe reservedele?
Ja, hvis det er et produkt du har købt af os, så er det helt sikkert muligt. Skriv til os på kontakt@woodenday.dk, eller skrive til os i formularen nederst på siden.
Hvordan vedligeholder jeg produkterne?
Du kan altid kontakte os angående vedligeholdelse af produkterne. Hvis du hellere vil lade os om at gøre det kan vi også godt det mod betaling. Kontakt os på kontakt@woodenday.dk, eller skriv til os i formularen nederst på siden.
Vi kommer også snart med at guide til vedligeholdelse af bordplader.
Er det muligt at hente produkterne selv?
Absolut! Du kan hente dit produkt på vores værksted i Sakskøbing eller showroomet i Ringsted efter aftale. Husk, at levering og montering er inkluderet på de større produkter så som borde, kommoder og skænke.